Anderss Plaims (no dig. aģ. Farfar) viesosies Rīgā ar lekciju Iemācīt tējkannu runāt (Teaching a teapot to speak)

Ceturtdien, 30. maijā, pēc Latvian Art Directors Club (LADC) uzaicinājuma Rīgā lekciju lasīs Zviedrijas digitālās aģentūras Farfar dibinātājs un tās bijušais radošais direktors Anderss Plaims (Anders Plyhm). Lekcija Iemācīt tējkannu runāt (Teaching a teapot to speak) notiks plkst. 17.00 konferenču centrā Citadele (Republikas laukumā 2a). Iepriekš piesakoties, lekciju iespējams apmeklēt gan LADC biedriem, gan citiem interesentiem. Lekcija tiek organizēta sadarbībā ar Britu padomi.

Anderss Plaims savu karjeru sācis kā video redaktors, taču jau pēc pieciem gadiem dibinājis un kļuvis par radošo direktoru digitālajā aģentūrā Farfar. Tās klientu vidū ir tādi plaši atpazīstami zīmoli kā Nokia, Adidas, Absolut Vodka, Diesel un citi. Laikā, kad Anderss pārstāvēja Farfar, viņa darbs Milko. Music. Machine ieguva Kannu Lauvu Grand Prix, kas ir viens no visaugstākajiem novērtējumiem ikvienam reklāmistam. Tāpat Anderss apbalvots arī ar Ņujorkas Art Directors Club sudraba godalgu. Viņa sniegums tika atzīts par vislabāko veikumu reklāmas jomā London International Advertising Awards konkursā. Peter Gunn report piešķirtā pirmā vieta Farfar padarīja par visgodalgotāko digitālo aģentūru pasaulē.

Andersa balvu kontā kopumā ir 2 Kannu Lauvu Grand Prix, 2 zelta un 6 bronzas godalgas. Konkursa finālā kopumā iekļuvuši 12 viņa radītie darbi. Clio Awards Anderss saņēmis 2 sudraba un 2 bronzas apbalvojumus, savukārt konkursa finālā iekļuvuši 11 Andersa veidotie darbi. Viņa kolekcijā ir arī Eurobest festival piešķirtās 3 zelta, 4 sudraba un 3 bronzas medaļas. Andersa saņemto balvu sarakstu var turpināt ar visu veidu medaļām, kas saņemtas vairākos citos festivālos, tai skaitā London International Advertising Awards, One show un citos.

2008. gadā Anderss no Zviedrijas pārcēlās uz Londonu, kur pievienojās Agency Republic komandai kā radošais direktors. Pēc tam Anderss strādājis arī kā ārštata radošais speciālists ar tādām aģentūrām kā Saatchi & Saatchi, Wieden + Kennedy, Fallon, Tesh Ltd, Arnold Worldwine (Amsterdama) un Adam & Eve, tāpat bijis aģentūras SapientNitro radošais direktors. Kopš šī gada sākuma Anderss ir pieņēmis lēmumu turpmāk strādāt tikai kā neatkarīgais radošais speciālists, lai pats būtu sava laika un darbu noteicējs, darot tikai to, kas sagādā prieku. Viens no šādiem darbiem ir, piemēram, BlackBerry zīmola vadīšana aģentūrā Razorfish .

Andersa lekcija Iemācīt tējkannu runāt (Teaching a teapot to speak) notiks angļu valodā. Tajā viņš stāstīs par to, kas notiek, kad sastopas tehnoloģijas un pavisam parasti ikdienas priekšmeti, par to, kā tie var atdzīvoties ar digitālās ciparu pasaules palīdzību, radot skatītājam emocionālu sasaisti ar to, ko mēs parasti uztveram kā nedzīvu priekšmetu. Ilustrējot šīs digitālo tehnoloģiju iespējas, Anderss stāstīs par kādu projektu sadarbībā ar lielu pasaules mēroga bezalkoholisko dzērienu ražotāju, kura ietvaros, paša Andersa vārdiem runājot, „mēs minerālūdens pudeli iemācījām ne tikai runāt, bet pat dziedāt”.

Dalība lekcijā LADC biedriem un partneriem – bez maksas, privātpersonām – Ls 24, juridiskajām personām – Ls 60 (PVN iekļauts cenā). Par dalību lekcijā lūgums sazināties ar Aneti Franku – tālr. 26708810, e-pasts: anete@ladc.lv

Pirmo reizi komentē? Pirmo(s) pārbaudīsim, tālāk skatīsimies. Lai mazinātu spamu un naida kurināšanu, utt atbilstību Latvijas republikas likumiem ...

Leave a Reply

Your email address will not be published.