Mon. 2019-10-14 (42)

NEZVANI uz 1898 – VID kontaktu centru! Nauda būs vējā

feature-top

Kā jau kārtīgam pilsonim un “uzņēmējam” pienākas, es līdz 1. aprīlim steidzu iesniegt savu ienākumu gada deklarāciju. Bija radušies daži jautājumi. Lai netērētu daudz laika, nolēmu zvanīt uz 1898 (VID kontaktu centrs). Zvanīju divas reizes, tā arī nevienu reizi man netika atbildēts, bet naudiņa tika noskaitīta. Abās reizēs gaidīju apmēram 2min, apzinoties, ka šis ir maksas zvans:

(…)Maksa par zvanu tiek ieturēta no brīža, kad tiek piedāvāts izvēlēties sarunas valodu.(…)

Bet diemžēl tālāk par to, ka visi operatori ir aizņemti un vajag pagaidīt (lai vai kāds bija tur tas teksts) netiku. Trešo reizi neriskēju zvanīt, jo jau tā apzinājos, ka par divām nenotikušajām sarunām (izņemot to, ka operatori ir aizņemti 🙂 ) nāksies maksāt. Diemžēl, VID un TELE2 (mans operators) mājaslapās tā arī neatradu informāciju cik šāds zvans izmaksā, jo tarifi tā arī netika nekur uzrādīti. Tika paziņojums VID mājas lapā:

(…)veicot zvanu no mobilā tālruņa – saskaņā ar attiecīgā operatora tarifiem

VID kontaktu centrs

Un es neesmu vienīgais kam nepatīk:

VID kontaktu centra pakalpojums ir liels *^%*&!NEKUR nav norādīts tarifs zvanot uz 1898. Atnāca rēķ.par sarunu 4min. lai gaidot savienojumu

VID kontaktu centrs Twitter respond

Zvanot uz Lattelecom Klientu apkalpošanas tālrunis (177) vismaz nav jāmaksā, lai arī tur dažreiz ir jāgaida 5-10 minūtes līdz savieno ar operatoru.

PS. nez šos izdevumus var norakstīt kā “Izdevumi, kas saistīti ar citiem saimnieciskās darbības veidiem” vai cita iedaļa D Gada ienākumu deklarācijā

Drīzumā... atgriežamies